2014. október 13., hétfő

Bad Boy 4.

Sziasztok! ^^
Itt vagyok nektek az új résszel, ami már azért érdekesebb, hogy is mondjam, khm... :D Na mindegy, lényeg a lényeg, ezt a sztorit teljesen befejeztem, nem lesz egy lexikonhosszúságú, de már a következőbe is belekezdtem, úgyhogy nem kell csüggedni. ^^ Jó olvasást hozzá! ♥


Bad Boy - 4. rész - Viszlát, drágaságom


Nem magyarázkodom, inkább megmutatom. Ahogy ezek a szavak elhagyták Tom száját, meg sem várta, hogy Bill reagáljon, újra az ajkaira tapasztotta az övéit, miközben hátrább tolta, egészen a falig. Bill nem ellenkezett, engedelmesen a falnak nyomta a hátát, és átkarolta Tom nyakát.
- Rohadtul nem fognak visszajönni, ahhoz túlságosan ismernek. Direkt hagytak itt minket, szóval nyugodtan lehetünk - mondta Tom, megszakítva a csókot egy pillanatra.
- Te csak kussolj, seggfejkém, magamtól is rájöttem. Bírom a hülye játékaitokban, hogy mindent előre látok - vigyorodott el. - De tetszik.
- Tudtam, hogy tetszeni fog - harapott Bill ajkába finoman. - Olyan kis aranyos vagy, amikor duzzogsz és próbálsz leoltani.
- Egyáltalán nem duzzogtam. Inkább folytasd - mosolyodott el Bill halványan.
Tom hallgatott a tanácsára, úgyhogy újra megcsókolta, ezáltal már durvábban, mint az eddigiek. Erőszakosan tolta át a nyelvét Bill szájába, aki, ha akart volna, akkor sem tudott volna ellenkezni. De nem akart. Ugyan csak előző éjszaka ismerték meg egymást - bár még ez is túlzás arra, ami köztük van -, és szinte semmit nem tudott Tomról a nevén kívül, egyáltalán nem érezte helytelennek, amit csinálnak. Miért érezné annak? Előre tudta, hogy úgyis csak egy futó kaland lesz. Ma éjjel még itt vannak, fűtől kissé kába állapotban, egymást csókolva, néhány nap elteltével el is fogják felejteni, hogy valaha találkoztak.
Bill közelebb passzírozódott a falhoz, ahogy Tom az ágyékát az övének nyomta, és felnyögött tőle, ahogy nadrágon keresztül is megérezte a másik merevedését. Tom magabiztosan elmosolyodott, és megszólalt.
- Tetszik, mi? - kérdezte huncut mosollyal a szája sarkában.
- Ne pofázz már annyit, bassza meg! - forgatta Bill a szemét, és ezúttal ő harapta meg Tom ajkát.
Tom óvatosan elmosolyodott Bill reakciójára.
- Ezt igennek veszem - mondta.
Ezután tényleg csendben maradt, inkább lefejtette Billről a pólót, és a nyakát halmozta el csókjaival, a másik pedig ezt halk nyögéseivel díjazta, és fel sem tűnt neki, hogy már Tom nyakába csimpaszkodik, szinte csak ezzel megtartva magát - egyébként úgy érezte, hogy azonnal összeesik. Tom ezután a saját pólóját rángatta le magáról, és ledobta a földre. Szép lassan a többi ruha is lekerült róluk, és amint teljesen meztelenek voltak, Bill ösztönösen szembefordult a fallal, és fél karral nagyjából nekitámaszkodott. Engedte, hogy Tom félresöpörje a haját, ezután, mikor hátulról óvatosan a nyaka hajlatába harapott, felsóhajtott.
- Meddig akarod még hagyni, hogy szenvedjek? - kérdezte Bill szúrósan két nyögés között.
- Semeddig, befejeztem a szadizásodat - vigyorodott el Tom.
Ahogy mondta, nem szadizta tovább, hanem a lényegre tért. Mivel egyikük sem akart a mocsokkal borított földre lefeküdni, állva maradtak. Tom így hatolt be Billbe egy határozott mozdulattal, aki erre hangosan felnyögött. Tom elégedetten elmosolyodott, és szinte egy pillanatot sem várva lökött egyet a csípőjével - aztán még egyet. Eleinte lassú tempót diktált, aztán gyorsabbra váltott. Ajkaikat egyre több és hangosabb nyögés és sóhaj hagyta el, ahogy haladtak a végcél felé.

Először Bill élvezett el hangos nyögés kíséretében. Érezte, ahogy a teste görcsbe rándul, ahogy meg sem bír mozdulni, ahogy a háta megfeszül. Tomnak se kellett már sok, csak pár másodperc volt a különbség, Bill után ő is szinte azonnal elment.

Néhány perc múlva, miután kifújták magukat, a ruháikat rángatták magukra.
- Remélem, tudod, hogy ez semmit sem jelentett - jegyezte meg Bill, miközben felvette vékonyka kabátját. Nem cipzározta be, úgy indult el, de búcsúzóul még egy puszit nyomott Tom arcára. - Viszlát, drágaságom - vigyorodott el, aztán kilépett az épületből.
Tom perceken keresztül állt ott mozdulatlanul, miután egyedül lett hagyva. Most ő volt az áldozat, életében először - és nem hagyta magát veszíteni; eldöntötte, hogy benne marad a játékban.

8 megjegyzés:

  1. Bakker.. Itt abbahagyni. Ésmostmilesz? Én annyira várom a folytatást. Nagyon siess vele. Imádom a sztorit! :D És nem sok blogot láttam, ami még most is működik, szóval nagyon remélem, hogy nem fogod abbahagyni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szokd meg, hogy mindig ilyen szemét befejezéseket csinálok :D Folytatás pár nap kérdése. :)
      Ja, hát igen, a lelkesedésem az meg van (ez az egyik blogom, ami nem nyíródott ki pár hét után inaktivitás vagy kedvtelenség miatt, a másik meg a személyes, bár az is lett már költöztetve xD), csak az ötlet hagy el néha, bár most már nem tervezek erre az időre szünetet, mert rengeteg ötletem van per pillanat :D

      Törlés
    2. Akkor ennek nagyon örülök. Mi is elkezdtünk egyik barátnőmmel egy hasonló 'blogot' csinálni. Ő fordít, én pedig írok. Még eléggé kezdetleges, év van mit tanulnom/tanulnunk fogalmazásban, de rajta vagyunk az ügyön. Remélem mi sem fogjuk abbahagyni. Ha gondolod, bepillanthatsz :)
      http://shadow-of-blood.gportal.hu/

      Persze nem reklámozni akarom itt magam, vagy valami, csak gondoltam megmutatom valakinek, aki tapasztaltabb. Ha esetleg van ötleted, min kéne javítani, szívesen fogadjuk :)

      Törlés
    3. Én is örülök neki :D

      Tapasztaltabb?:) Haha, azért nekem is van fejlődnöm (jó pap holtáig tanul :D), szóval én is át szoktam bújni az általános tippes oldalakat, meg úgy általában is :) (És basszus, eddig minden mondatom mögé smiley-t írtam. Na, most nem, muhahaha.)
      De azért firkantok ide valamit, hátha a hasznotokra válik. :) A történetek nekem tetszenek. :D Viszont, designügyben szerintem nézzetek rá az aranymeli.gportal.hu-ra, elég sok ingyenesen elvihető kódja és designkelléke van, meg rengeteg tippje (leírások között egy oldal elindításáról is), és mivel a személyes-kiakadós-mesélős-ajánlós-mindenes blogom (soulstorm.gportal.hu, ha érdekel) nekem is G-Portálon működik, tudom, hogy először nehéz elsajátítani a sok css kód, html, brush, pattern meg egyéb ilyen csúnya szavak jelentését, mivel elég sokat szenvedtem, mire egyáltalán rájöttem, hogy a css-t hova kell tenni és hogy mi az :D Szóval lényeg a lényeg, sok mindent én is Lindánál tanultam GP-ügyileg, szerintem érdemes ránézni, hogy mivel lehet feldobni egy kinézetet, és mi vonzza a látogatókat :)

      Most ezzel történetileg nem kötöttem bele semmibe, de szerintem az első, ami az embereket megfogja és ott tartja (sajnos, mivel "borító" alapján ítélnek), az a kinézet, sokan bele se néznek ezután a tartalomba. Viszont a ló másik oldalára, az agyoncsillámozott-csicsázott-szivárványt nyalogató csillámpónis oldalra se jó átesni ezzel :D

      Törlés
  2. Akkor köszönjük szépen. Majd dolgozunk rajta :) Ésss még mindig alig várom a sztorid folytatását!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Mikor jön a kövi rész? Már alig bírok várni :3

    VálaszTörlés
  4. Mikor lesz új rész? Már várom ;)

    VálaszTörlés